oncontextmenu="return false"

words in a dirty papercup

Har nyss pluggat lite grann, så lite stolt är jag. Men tröttnade ganska starkt efter ett tag och satte mig här, typiskt egentligen. Imorgon är det distansdag men ska till skolan ändå, mentorsamtal. Känns lite onödigt i och för sig ;/ Men men, inget att göra åt.

Lyssnar just nu på lite gamla låtar.. minnen och nostalgi för hela slanten.

Vissa människor förändras verkligen så himla fort ibland. Man tror att man känner en person men så vipps, så var det inte alls så som man trodde. Jag trodde att jag kände henne, jag menar, efter 11 år så tror man att man känner personen lite åtminstone. Men jag tror att jag aldrig riktigt riktigt kände henne, för personen hon är nu, ja.. det är nästan skrattretande. Hon förändrades totalt, men till det sämre. Tyvärr. Vissa mognar medan andra, ja.. dom stannar upp.
Hon stannade upp, men det gjorde inte jag..
..och tur var väl det?



http://gratisgen.se/?ref=59797 - BLI MEDLEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: