oncontextmenu="return false"

your name used to taste so sweet

I fredagskväll var jag barnvakt åt Oliver & Leo. Sötungar det där, men dom är allra sötast när dom sover faktiskt ;D
Igår var jag på bio under eftermiddagen med Oliver, Emma och Karolina. Vi såg på Happy Feet, haha. Ungarna älskade filmen i alla fall. Men den var kind of cute faktiskt :) Kom ett antal tillfällen då det var ganska tyst i salongen och pingvinerna på filmen sa riktigt sköna kommentarer, trött som jag var så började jag asgarva och kunde verkligen inte sluta, tyvärr så fanns det ingen annan i biosalongen som höll med mig om att det var roligt ;> Så kan det vara. Sen efter filmen gick vi runt på stan ett tag, Karolina behövde hitta en present åt sin mamma. Och jag hittade bara mer saker som jag ville ha....suck, men jag köpte inget, tummen upp för det!
Idag har jag bara slappat. Jag är så sjukt trött så det finns inte! Har precis proppat i mig en pizza, så nu är jag riktigt mätt. Sitter här och halvsover, funderar på om jag ska ta och se en film. Men då lär jag väl somna i soffan.. ;/ Nee.. det blir nog duschen nu faktiskt, sen får vi se.

Skön skolvecka nästa vecka:
Måndag - vanlig skoldag
Tisdag - distansdag
Onsdag - vanlig skoldag
Torsdag - ledig
Fredag - ledig


Kan inte bli bättre!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: