oncontextmenu="return false"

breathe

Gårdagen började med att åka till brorsan i Riala, som fyllde 30 år igår! Herregud, börjar bli gammal gubbe nu ju ;D haha. Där bjöds det på massa mat, alkohol och tårta. Great.

Senare på kvällen åkte vi hem, jag slängde mig i duschen och mötte sedan Jossan. Drog hem till mig, fixade oss och sedan drog vi till Pontus som hade 18 års-fest (han fyller 18 idag, grattis grattis grattis kompis!) Där var det riktigt mycket folk och en himla blandning! Sen runt tolv bestämde vi oss för att dra upp till mobergs, Jossan gnällde hela vägen dit angående sin fotvärk, haha söt! ;D Väl där hade vi riktigt roligt, men slutet av natten blev tyvärr inte alls lika bra, verkligen inte. Kände att jag var alldeles för mycket på lyset för att orka hantera allt det där. Jobbigt. Usch.
image196image197

Kom hem runt halv 5, var så jäkla trött så jag däckade direkt. Och eftersom det blev lite för mycket igår så mår jag verkligen som jag förtjänar idag. Vaknade runt halv 10 och kunde verkligen inte somna om, sen dess har jag legat i soffan. Så idag tänker jag göra ingenting, gud va härligt.
SÖTEM, du är skyldig mig en dans! You know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: