oncontextmenu="return false"

little bastard

Dagen började med att jag blev väckt kl. 8 av att min mobil ringer (inte ett dugg roligt), det var iaf brorsan som verkligen verkligen verkligen behövde barnvakt åt Emmapemma från typ kl. 10-11.30, så ja, jag fick helt enkelt ställa upp eftersom jag är en sån himla snäll lillasyster ;D Fast jag fick ju sova typ 1½ timme till iaf ;>

Sen efter det så mötte jag Emelie och vi gick ned på stan, lunchade och shoppa lite. Det blev en bok, två nagellack, örhängen och armband. Emelie handlade hur mycket som helst och jag är helt förvånad över hur man kan göra av med såå mycket pengar i norrtäljestad, haha ;> Sen chillade vi bort några timmar i solen tillsammans med Stefan och Dennis. Dessa pojkar slutar aldrig att förvåna mig, herregud :)

Kom hem precis, trött som attan och skavsår har jag :( Liiite synd om mig, eller nått.

image201image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: