oncontextmenu="return false"

oh, lovely

Vilken dag, vilken dag.
Det är i alla fall inte blindtarmen, med tanke på huur mycket bättre jag mår idag. Gosh. Men jag har ännu inte fått provresultaten. Lär nog få dom nästa vecka, ska bli ganska intressant, för något är det ju med min mage. =/ Usch.

Men idag var det så himla skönt att få komma ut och få umgås med folk, herregud. Varit hemma i 6 dagar och bara legat. Fyfan.
Så jag vaknade runt 11, duschade och grejer. Sen vid 13 mötte jag Lollo. Vidare ned på stan och mötte Lännis, vi kikade in nya Åhlens. Köpte parfym (vilket är något jag verkligen inte behöver, med tanke på att jag redan har massa plus att jag har beställt 2 st på taxfreen på planet, men äsch) & nagellack, lovely. Iofs hände det allt för mycket knasiga grejer där, haha fyfan så pinsamt. Usch.
Men sen mötte vi upp Amanda och fikade bort några timmar i solen. Mysigt. Underbart väder idag ju! Sen drog vi vidare och kikade i lite andra affärer, köpte även en klänning, örhängen och halsband. Är supernöjd.
Sen runt 17 drog jag och Lollo hem, käkade. För att sedan runt 18 dra ned igen för att träffa Lännis och Marika. Sen har jag ingen aning om vad vi gjorde under flera timmar? Vi käkade lite glass i parken med ett par styckna iaf. Tappade bort lite folk, hittade nytt folk, tappade bort osv osv.
Slutade i alla fall med att jag&lollo åkte upp till donken runt 22.30 med Jonas & co.

Kom hem för inte allt för längesen och satan vad trött jag är nu. Herregud. När man satt sig ned blev man verkligen trött.
Sängen snart, ja!


HurryCurry.
Pip pip pip pip x4.
Frakta byxor.
Tjejen som dängde in huvudet i glasboxen, öh?

Haha. (jag vet att du ler just nu när du läser det, lollo ;D)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahha frakta byxorna hade jag nästan glömt.
hahha

2007-07-06 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: