oncontextmenu="return false"

s-s-sunshine

Attans var trött jag är. Blev en superlång promenad igårkväll/natt med Pontus. :) Gick och la mig vid 5 imorse, sen klev jag upp vid 12, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Sen runt 13.30 bar det ned på stan med Lollo för att hitta en present till Annie. Och det fann vi, efter att vi först köpt massa saker till oss själva och fikat. Men nöjda med presenten är vi ;) Haha, herregud.
Kom hem för inte så längesen och jag skulle verkligen kunna somna nu. Vore superskönt. Men jag tänkte ta bort mitt silvriga nagellack nu och måla guld, yepp.

Imorgon blir det att äta ute och fira Anniepannie. Love it, love it.

image163
image164

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha, våran present är så bäst.
Fina bilder förresten.

2007-07-11 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: