oncontextmenu="return false"

shake what your mama gave ya

Gårdagen var riktigt nice. Tack.
Vi (jag, annie, alex, lännis, stefan, dennis, jocke och fredrik) startade kvällen på pubhörnet, kom igång för fulla muggar och sen bar det upp till Mobergs. Det blev nog en och en annan shot för mycket och idag mår jag som jag förtjänar, definitivt. Men det var värt det och det var en trevlig kväll i alla fall.
Sen var ju jag&alex verkligen supersöta och fixade så att livebandet sjöng för annie, awh.

Nej fy bubblans, jag har knappt sovit 3 timmar och nu är oliver&leo här och ska leka med mig hela tiden. Noll energi har jag.
Skulle egentligen in till sthlm ikväll och åter igen festa, men det pallas verkligen inte. Så det får bli när jag kommer hem från Turkiet. Yepp.
4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: