oncontextmenu="return false"

Slow, slow it down

Helvetesjävlaskit.
Var hos doktorn idag, wiho.. Har haft magont sen i torsdags, och det är samma magont som jag hade för cirka 2 månader sen, då det höll i sig i cirka en vecka. Det är sjuuukt hur ont det gör alltså, herregud! Vet inte var jag ska ta vägen ibland.
Jag ska tillbaka dit imorgon för att ta en jäkla massa prover, mhmm lovely. Hon är osäker på vad det kan vara, men hon tror att det kanske är blindtarmen. Fanfanfan. Skulle det vara blindtarmen blir det ju tammefan ingen utlandsresa :( Och jag är taggad inför den och sitter just nu och väljer vad jag ska ha i taxfree-katalogen. Jag ska med. Hoppas verkligen att det inte är blindtarmen! Kommer allt för väl ihåg hur det var när brorsan fick operera bort sin. Not funny.

Ne, nu orkar jag inte sitta här längre.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Annie

men en blindtarmsoperation läker väll på en dag? det är säkert ingen fara, men krya på dig älsk <3<3

2007-07-02 @ 16:33:14
Postat av: Sara

Nej usch, hoppas att det inte är det gumman!

2007-07-04 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: