oncontextmenu="return false"

the best that i can be

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde, men lat som jag är orkade jag inte sträcka ut armen för att greppa tag i telefonen, så jag somnade om. Jag älskar att somna om, iiih.
Men det ringde minsann 4 gånger till sen också. Fredrik, Daniel, mamma och Sara. Herregud, måste folk alltid ringa innan tolv? Gosh.
Var tvungen att kliva upp runt 11.45 och göra mig iordning för att sen skynda mig ned på stan (i regnet!!) för att köpa ännu en födelsedagspresent till Emmapemma.
Sen runt 14 åkte vi ut till brorsan i riala för att fira Emma som egentligen fyller år imorgon, 4 år.. stor flicka nu! :) Väl där så var det massa folk och jag åt nog alldeles för mycket tårta och bullar, som jag alltid gör på kalas. Åkte hem vid 17, och så blev det snabbmat till middag - Donken. Love it.
Så nu sitter jag här, proppmätt och trött.
Undrar om man ska kika på nån film nu? Jag hatar detta väder :(


Mamma:
Daniel, du måste klippa dig snart, verkligen.
Daniel:
Nee men vadå...
Fredrik:
JAG kan klippa dig!
Daniel:
Du klippte mig en gång för flera år sedan, aldrig mer.
Fredrik:
Äsch, jag köpte ju faktiskt en keps åt dig sen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hah, fyfan vad kul! :P

2007-07-13 @ 02:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: