oncontextmenu="return false"

TURKIET 18-25 juli

Turkiet 18-25 juli
Jag, brorsan, therese, oliver, leo, carro, victor, robban och rebecca

värme. sol. bad. drinkar. översvämning i rum. side hill. duschtak. adora garden. champagne vid poolen. steka. "supermarket-slisket". robbans imitationer. hög musik. god mat. girlsnight. "varför då?". brorsans historier. PPL. "badda". flygplans-killen. båtutflykt. pruta. magiskt. taxi. efes. tårta. deepshit. sällskapsresan 2.

Jag älskade det och jag älskade sällskapet. Skratt non-stop.
och visst är det skönt att vara hemma igen, men fan vad jag längtar tillbaka. Sitta där på balkongen med allihopa på kvällen, lyssna på robbans alla sjuka grejer, ligga på stranden och steka järnet och bara.. vara. ja, tillbaka nu tack.
men men, trött som attan är jag och det ska bli riktigt skönt att få sova i min egna säng inatt. mmm, lovely.

Några utav många många många bilder:
´

image190



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: