oncontextmenu="return false"

02.41

1. Tre namn jag lyssnar till:
Pernilla, pörn och pillan
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Har för många talanger ;)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Kan ha svårt att ta till mig av vissa saker, kanske
4. Detta är jag rädd för:
Insekter och massa sånt äckligt
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mer pengar, brunare hy och hmm..
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla mig för skratt!,
7. Detta tycker jag om att göra:
Shoppa, äta och umgås med vännerna
8. Detta vill jag göra just nu
Hmm.. sova med dig
9. Bästa känslan:
När man är mätt, och lycklig!
10. Värsta känslan:
Olycklig och fattig..
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, humor, humor!
12. Är du kär just nu:
Njaaa..
13. Jag vill gifta mig:
RIKT!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, resa lite mer och skaffa familj.
15. Min käraste ägodel:
Måste nog vara min käraste mobil..
16. Något jag vill ha i present:
Oj. Mycket.
17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbrallor, linne och stor tröja.
18. Favoritkläder:
Tunikor
19. Favoritdjur:
Hund
20. Vad sommar är för mig:
Jordgubbar, sena&varma kvällar och blabla..
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Curly Sue
Liberation
Africa
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Svenska är roligaste och spanska är det tråkigaste (men tackar gudarna för att det är över, for ever!!!!!)
23. Stjärntecken:
Fisk
24. En bok jag gillar:
Å andra sidan
25. En film jag gillar:
You got Served
26. TV-program jag gillar:
OC, top model, DH, och blabla
27. Favoritdoft:
sommar-regn, haha ne men det kanske man inte kan svara ;D but still, i love it
28. Detta äter jag gärna:
Choklad
29. Dricker helst:
Vatten
30. Favoritgodis:
choklad ftw!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Där det finns vita stränder och massa massa värme
32. Färg på mina ögon:
Brun/gröna
33. Min längd:
1,63
34. Jag tror på:
Mig själv
35. Jag spelar:
men.. eh..
36. Person jag beundrar:
Mamma
37. Så här bor jag:
Stor villa
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Hmm.. jag vet inte.
39. Det här tänder mig:
Mycket.
40. Det här gör mig avtänd:
När Annies tå får sendrag...ouuuh.
41. Favoritfärg:
Beror på vad..
42. Favoritcitat:
Haha herregud, det finns det för många av
43. En hemlighet jag vet:
Oooh..
44. Bästa present jag fått:
Oj, va svårt att välja.. :/
45. Senast köpta skiva:
Justin T
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Låren
48. Udda förmåga/egenskap:
Lite udda är det väl kanske att jag är batman, men.. just face it.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett tufft lejon
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Äääh.. nu är jag trött, så.. vem som helst..

Kommentarer
Postat av: Sara

Nejmen hej gummsan. :) Rolig lista du hittat!

2005-07-02 @ 06:41:38
Postat av: em

åh, gullunge.
du är så bra, varför har inte vi hittat varandra tidigare?
ja alltså. den där chilldagen borde verkligen komma snart! det skulle vara så skönt att få annat på tankarna. verkligen! :)

2007-06-18 @ 12:41:29
Postat av: em

"om vädret kunde skärpa till sig lite"!
haha gullis.
det är så jävla bra att vi har det, och nu i sommar ska vi fixa den där chilldagen, om bara vädret kunde skärpa sig lite ;)

2007-06-18 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: