oncontextmenu="return false"

17.53

Har precis tryckt i mig ett par pannbiffar, potatisar och sås. MUMS. Jag avgudar mammas pannbiffar, älskvärda till tusen. Sitter nu här och chillar, mätt som sjutton och jag är så jädrans trött också ;/ Vilket jag har varit hela dagen, så dagen har verkligen kännts superlång :(

Hade redovisning av vår pjäs idag i alla fall, gick bättre än väntat. Verkligen. Sen fick vi tillbaka lite arbeten med bra betyg, kändes good. Sen fick vi också tillbaka Nationella proven i eng b, sammanlagt (alltså, både läs&hör, uppsatsen och muntliga inräknat) så blev det VG+. Så det tackar jag för.

Och pjäsen var det sista skolarbetet jag hade kvar, och det känns så himla skönt! Har INGENTING mer att göra, inte ett dugg. Älskar't.

Nej, nu ska jag nog slänga mig i soffan en stund.


Dagens bästa
"reine och mimmi på kvällen"
&
"det är min film och jag vill låna ut den till boris!!!"

klockrent, mmm klockrent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: