oncontextmenu="return false"

african queen

Förkylningen börjar kännas lite lite lite bättre, det tackar jag gudarna för.
Idag har jag varit nere på stan med Lollo-raring. Det köptes en väska, ett skärp och ett piercingsmycke. Nöjd som sjutton, verkligen! Träffade Lännis en stund också, och så träffade jag min sötjonna, lovely.
Ikväll ska jag ligga hemma och försöka bli mer frisk! Ligga i soffan, kika på film och leva på te. Blir nog bra det.

Om jag känner mig bättre imorgon (vilket jag ska och måste!) så blir det nog party hos Jonas. Och jag är verkligen festsugen, så jag hoppas att jag är piggare imorgon. Vore great.

Nu ska jag hosta vidare och gå ut och se om grillningen är klar snart, hungrig som attan är jag!

And off I go..

I kind of miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: