oncontextmenu="return false"

Curly Sue ♥

Damn. Inte mår jag bättre idag inte :( Kroppen är öm, halsen känns som ett rivjärn och det känns som om jag snart kommer hosta upp mina lungor. Wiho.
Sen är alla mina brorsbarn här också, och då är det verkligen liv här vill jag meddela.. De låter konstant, pratar i mun på varandra när de ska berätta saker, ropar hela tiden på mig och jag ska göra si&så.. noll energi för detta nu, får huvudvärk. Som tur är åker två av dem snart hem ;D haha, emmsi blir kvar här inatt hon. sötnöt.

Imorgon ska jag umgås med Philip, så jag hoppas inte att min förkylning blir värre ;/ Det har jag ingen lust med.

Nu ska jag gå och göra ännu mer te, har väl pimplat te exakt hela dagen. Peach Mango, mums ♥
image120

Kommentarer
Postat av: ilola

ah fy fan vad den där är god :D

2007-06-18 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: