oncontextmenu="return false"

it's great

Lördagen började med att jag var lite duktig och städade mitt rum, applåder till mig! Äntligen tog jag tag i det (och äntligen är mamsen nöjd)
Sedan satt jag ute i solen med min käre bror, pratade om allt möjligt men mest om utlandsresan. Imorgon är det exakt 1 månad kvar, wie. Jag längtar.
Tiden gick och sen kom Dennis, chillade med honom tills jag insåg att klockan var 21 och jag skulle möta Lollo. Blev tokstressad och sprang säkert ut&in från mitt rum cirka 1000 gånger, glömde saker hela tiden. Sa hejdå till Dennis, mötte Lollo och sedan mötte vi upp Marika&Lännis. Vi drog vidare till solbacka, till vår käre Jonas! Där var det party för fulla muggar och kvällen/natten blev toppen, absolut! Haha, Marika är på tok för söt när hon har fått i sig lite för mycket. Herregud, kvinna! :)
Kom hem runt 3-4 nån gång, käkade baguette och pratade med Peter i telefonen och vipps så somnade jag i min säng med hans röst i mitt öra om de tokfyllda äventyr som han hade upplevt under kvällen, sorry lillbrollan.

Idag blev jag väckt runt 13 av att brorsan kom med Oliver&Leo. De gjorde ordning lunch och jag gjorde iordning god frukost, halvdöd som jag var.
Sen runt 14 åkte brorsan iväg och skulle spela fotbollsmatch, jag slängde på filmen "Vilddjuren" åt ungarna. Oliver satt fint där i soffan och var helt fascinerad, för han älskar den filmen. Men Leo, njaee.. han kan sitta still i 5 minuter, sen går det inte. Och jag som bara kände för att ligga där i soffan...
Timmarna gick, sen kom Dennis och efter cirka 1 timme kom Therese och hämtade ungarna. Seeeen fick jag äntligen lägga mig i sängen, hur skönt som helst.
Dennis åkte hem för ett tag sen, och här sitter jag och halvsover. Herregud vad trött jag är. Väntar på att Scrubs ska börja + att Anton ska ringa och snacka om allt&inget med mig. Myys.

Imorgon blir det att träffa Philip och sen umgås lite med Anniepannie. Har träffat henne 1 jäkla gång på 1 vecka. SAKNAD! Man är ju så pass van med att höra henne babbla i örat på en, så det har nästan varit lite för tyst nu ;) haha!

Ne, nu tänker jag lägga mig i soffan, dricka te och vänta på Scrubs&telefonsamtal.

Kommentarer
Postat av: Annie

jaa 1 hel vecka, det är ju nästan läskigt <3<3

2007-06-21 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: