oncontextmenu="return false"

jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig

Vi har tappat våra ord och när vi väl hittar dom blir dom bara kantiga och fel.
Och all skit som kommer ur min mun, jag menar det inte, men jag måste väl ändå mena nåt?

Det finns inga kläder som tål det dåliga väder du och jag haft så länge nu.

*

Utlandsresan sker om lite mindre än 1 månad, men fan vad jag skulle behöva den just nu. Bara flyga iväg, bort från Norrtälje och alla dessa människor. Bort från Sverige. Ligga på stranden med en drink i handen och inte behöva tänka på ett dugg, inte ett endaste bekymmer som gnager. Precis det är vad jag vill ha nu, men jag får lov att vänta 1 månad.
Jag längtar.
image124

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag menar det :D Fyfan. Han var SÅ snygg. Ååååh. Grämer mig..

2007-06-20 @ 16:26:41
Postat av: Erica

Jag ska banne mig gå på hans nästa konsert!

2007-06-20 @ 16:36:07
Postat av: Karin

oh underbar bild:)

2007-06-20 @ 16:53:42
Postat av: Caroline

Ja det ska jag verkligen. Jag böev störtkär direkt :)

2007-06-20 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: