oncontextmenu="return false"

midsommar

Gårdagen. Midsommarafton. Tack vänner!
Det blev en ganska bra kväll. Började hemma hos Anna, grillade och drack. Supermysigt. Sen bar det av till lite olika ställen och träffade massa människor. Och när jag tänker efter...herregud vad vi gick mycket igår! Jäklar.
Somnade vid 4, och då somnade jag verkligen fort. Gosh vad trött jag var då. Mmm.

Vaknade lite efter 13 idag, trött som attan är jag fortfarande. Tråkigt väder är det ute och jag tänkte snart lägga mig ned i soffan och kika på en film, skönt.



Kommentarer
Postat av: em

hej gullunge! fan jag hade glömt bort att vi sågs, allt stod inte rätt till som sagt!
men GUD nu minns jag, jag blev helt glad när jag såg er ju :')
PUSS HJÄRTAT!
(krogen ikväll eller? kom igen! dra ut och fira mig lite, skicka ett sms 070 47 60 633)

2007-06-23 @ 17:17:58
Postat av: Sara

Förlåt att jag inte hängde med gumman, men det blev en massa knas här hemma. Hoppas att du hade det trevligt i alla fall.
<3

2007-06-24 @ 01:42:56
Postat av: Sara

Ja! Det vill jag.:) Jag jobbar däremot hela nästa vecka (även helgen, snyft..) utom onsdag. :/

2007-06-24 @ 03:14:11
Postat av: Sara

Då är jag ledig tisdag, onsdag och lördag, söndag.:) Men på måndagen den andra samma vecka slutar jag fyra, så det är ju inte för sent för att hitta på något heller.:)

2007-06-24 @ 12:19:07
Postat av: em

åh yes!
det vore ju jättemysigt! vi skulle nog behöva det allihopa :)
när kan ni då?
jag är aaaaall yoours :)

2007-06-24 @ 14:43:29
Postat av: Sara

Goodie, pusspuss!

2007-06-24 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: