oncontextmenu="return false"

no clouds

Vaknade runt 10 imorse, klev upp, käkade frukost och sen slängde jag på mig bikini och la mig ute på grästmattan. Och där har jag spenderat hela min dag, i solen och stekt järnet! Mmm mys. Sen runt kl. 15 tänkte jag lägga mig på altanen istället. Men herregud! Efter 5 minuter kunde jag knappt andas, det var cirka +45 grader där! SJUKT VARMT! Så jag la mig på gräsmatten igen helt enkelt ;D

Nu har jag precis lagt på telefonen, efter att ha pratat med Emelie i cirka 1½ timme. Trevligt. Ska kanske träffa tösen lite senare ikväll, får se! Det är ju fotboll ikväll också :)
Funderar på att gå ut i solen igen.. för nu kan man nog faktiskt vistas på altanen ;> Lite längre i alla fall!
image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: