oncontextmenu="return false"

söndag

Söndag är verkligen en sån där dag då man nästan aldrig gör något särskilt? Bara slappar sig genom dagen typ.
Idag har jag i alla fall solat bort massa timmar. Jag kan nog aldrig förklara hur mycket jag älskar detta väder! Det är verkligen älskvärt till tusen. mmmm!

Kom precis hem, umgåtts&lättat på hjärtat med min kära Annie.. l-l-love her! Tänkte hoppa in i duschen strax, sen blir det nog att glo lite på tv innan jag ska försöka sova.

Sista skoldagen imorgon och det känns så underbart skönt. Men jag är ändå väldigt otaggad på att gå upp tidigt, gah. Men äsch, lär nog överleva och det lär bli en slapp dag :) PLUS att vi ska fika på kommunikationen.. och jag som veeeerkligen älskar att fika. =D

Jossan, din tok, JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: