oncontextmenu="return false"

standing there by you

Igår tog jag 12.50-bussen till brorsan i riala och dagen spenderades med att ligga ute och "bada" i Emmas allt för lilla barnpool, titta på "Nicke&Nilla" & "Barnen i Bullerbyn" och leka allt för många barnlekar. Sötnöt. På kvällen grillade vi och kikade sedan på film, och när jag skulle natta Emma.. ja, då somnade jag brevid henne. Haha. Klockan var då lite över åtta ;> Vaknade iofs upp med ett ryck en kvart senare.. men sjukt trött var jag. Ligger efter med sömnen så himla mycket =/ Not goodie.
Imorse vaknade jag med halsont. Fan. Och inte har det släppt än heller! Fan igen.
Egentligen skulle jag gått på stan och hämtat mitt piceringsmycke idag, men jag orkade helt enkelt inte, så jag hoppade av bussen vid gustavslund, gick hem och sov istället. Blev sedan väckt av mamma som gnällde över att låg kläder överallt i mitt rum.. Och jag ska fixa undan det, sen.... nån gång.
image111
Emmsi, sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: