oncontextmenu="return false"

the smell of your skin lingers on me now

Igårkväll, runt 23, blev det kvällsbad med Jonas. Var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara och innan jag drog hemifrån så sa mamma: "Jahaja, ska ni börja med era kvällsdopp igen? Precis som förra sommaren?" Och ja, förra sommaren levde vi på kvällsdopp, typ? Supermysigt ju.
Sen efter badet gick vi världens promenad, chillade järnet, pratade sönder och klättrade. Haha. Jag klev väl innanför dörren runt 3, hungrig och trött.

Idag vaknade jag allt för sent, slog upp ögonen runt 12.44. Men sen när jag hörde regnet, så hade jag inte så jättedåligt samvete längre. Regniga dagar kan vara riktigt mysiga, jag menar, man behöver inte alls ha dåligt samvete för att man är inomhus och kikar på film eller nåt. Myys. Sen brukar mamma alltid baka på dåliga dagar, och idag.. mmm rabarberpaj. Jag älskart.

Kikade på "Underbara älskade" häromdagen. Jag tycker verkligen om den filmen.. och självklart så storbölade jag, som alltid till sorgliga filmer.
"Du, det kanske måste få göra ont."

image141

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag saknar våra kvällsdopp, fan vi måste börja göra det igen <3<3

2007-06-27 @ 16:34:24
Postat av: Anonym

alltså den filmen är så jävla fin så att det inte finns.

2007-06-30 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: