oncontextmenu="return false"

this is life

Vilka dagar, herregud!

Torsdag
Avslutning i skolan. Sen drog vi ned till parken, chillade där ett par timmar. Sedan drog jag på stan för att fixa lite saker, mötte upp lollo och vi gick till annie för att käka lunch. Mmmm. Drog ned till parken igen, och jag brände mina armar ;< Fyfan säger jag. Sved som in i helvete. Sen drog jag hem, och hemma badade Oliver&Leo och blötte ned hela mig. Wie, älskade barn. Käkade middag och sen runt 19 drog jag&lollo ned till alla andra i parken. Och kvällen/natten var riktigt lyckad! Verkligen! Träffade så mycket härligt folk, älskvärt. Sen runt 2-2.30 gick jag hem med min käraste granne Mathias.
Men jag hade shorts på mig och har typ 57475 myggbett på mina ben :( INTE ROLIGT!

Fredag
Studenten, FÖR VISSA! Andra har ju ett himla år kvar. Visserligen känns det ganska skönt. Men jag ville också gå runt med mössa och sjunga/skrika mig hes. Men grattis, studenter 2007! :)
Dagen började med att min käre bror ringer och väcker mig. Seg som attan var jag. Usch ;/ Hade inte sovit många timmar alls. Drog ned på stan senare med Lollo och köpte ny "after sun", mina armar sved ju fortfarande =/ Sen senare, runt åtta, mötte jag Stefan&Simon. Sen gick jag och stefan hem till victor och mötte några där. Sen upp till mobergs. Och hela kvällen var verkligen lyckad! Absolut! Sjukt mycket folk, herregud. Slutet av kvällen blev väl.. bra på ett sätt, men ändå inte =/ Gah. Svårt det där.

Det var iaf två ruggit bra kvällar! Tack vänner.


Idag ska jag chilla järnet, jag är så grymt trött så det pallas inte att göra nått annat. Äta jordgubbar och glassa i solen. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: