oncontextmenu="return false"

you better never let it go

Sista skoldagen idag, SKÖNT!
Började dagen med att ha 2 timmars matte, inte skoj alls. Men lite duktiga var vi? Kanske? Ja-aa.
Sen drog jag ned på stan och lunchade på landkrabban med Emelie och Lännis, trevligt. Sen gick Lännis tillbaka till skolan medan jag&emelie kikade lite i affärer. Hittade en jättesöt klänning.. vill ha-begär. Suck. Sen hittade jag en body lotion som jag ska köpa imorgon, för jag hade inte riktigt tiden till att stå i den sjukt långa kön!
Sen tillbaka till skolan, lyssna på redovisningar på engelskan, sen sista spanska lektionen för alltid! Nöjdast jag var när jag klev ut ur det klassrummet då! Gaaaaah så skönt det känns, ni anar inte! Sen hade vi kommunikation, lyssnade på söt-annas redovisning och fikade. Mmmmm fika!

Imorgon blir det att spendera pengar tillsammans med Annie inne i sthlm, härligt det!


Anna- ...och det är ju som att gå fram till en rullstolsbunden och säga: "kom igen nu.. höjdhopp är ju skitroligt!!"
Annie&jag dog, som vanligt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: