oncontextmenu="return false"

come closer now

Dagen idag har varit riktigt riktigt bra! Visserligen började den ganska jobbigt, aldrig roligt att gå upp tidigt, men sen så har dagen rullat på för fullt. Hade tema, men på den lektionen gjorde jag inget vettigt utan skrattade mest tillsammans Dennis. Sen 1 timmes lunch, forsatte att skratta tillsammans med Dennis. Sen var det spanska och då tränade jag, Amanda, Caroline och Emelie på salsan. Vi ska redovisa på måndag och då ska vi dansa lite salsa för dem och sedan lära dem + berätta lite om själva dansen då. Helt okej, faktiskt. :) Magdalena, läraren, tycker att det ska bli jätteroligt i alla fall och det är ju bra det ;D Slutade 20 minuter tidigare, dvs kl. 13. Men jag orkade inte riktigt gå hem då, så jag väntade på att Lovisas lektion skulle sluta. :) Hängde runt med favoriterna Dennis&Stefan så länge. Sjuka killar det där, definitivt. :)
Kom hem för cirka 1½ timme sedan. Har bara chillat än så länge och ikväll blir det träning. Åååh, efterlängtat! Men jag får ta det himla lungt, är ju inte 100 % frisk ännu. Hostar fortfarande massvis, men men. Sen har annie och jag bestämt att börja simma varje söndag, sköntskönt.
Imorgon blir det utgång med Lännis och co. Roooooligt :) Taggad till tusen. Har ju varit sjuk 2 helger på raken nu :( Så det ska bli nice att få festa imorgon. Wie. Sen har jag tvingat ut Jonas också, gosh vad bäst jag är ibland. ;D

Gosh, vad glad jag är, herregud. Överskott med energi så det skriker om det. HÄRLIGT!
Nu ska jag chilla ett tag till, vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: