oncontextmenu="return false"

feels like forever

Har klippt mig idag som sagt, och jag tänkte inte direkt göra någon förändring, var nöjd med det som jag hade. Så kommer jag hem med hellugg! :| Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, faktiskt. Christina har verkligen bra övertalningsförmåga vill jag lova! Hon tyckte jag passade i det, och alla här hemma tyckte det var assnyggt. Men gosh, jag vet inte vad jag själv ska tycka... Det ju självklart tid att vänja sig, har haft snelugg i så många år.. men äh. Jag vet inte. :S

Ska iväg och umgås med Annie nu i alla fall, får se vad hon tycker om håret.
PUSS!

Stone sour - through glass

Kommentarer
Postat av: amanda

Lägg upp en bild så vi får se hur det blev! :)

2007-03-21 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: