oncontextmenu="return false"

fredag

Gosh, det var längesedan jag skrev. Men som sagt - bloggandet går upp och ned i olika perioder och nu har jag väl tappat lusten att skriva helt enkelt. Men det kommer nog igen snart :) Har gjort om designen precis, blev väl helt OK. Det får duga i alla fall, hade tröttnat på den förra. Så. :)

Igår så vaknade jag av att jag hade lite ont i nacken och axeln, men tänkte inte så mycket mer på det, utan pallrade mig upp ur sängen för att göra mig iordning för skolan. Men sen... poff, så började göra mer och mer ont. Och tillslut kunde jag inte röra högra armen och huvudet - över huvudtaget. Det gjorde så jävla ont! Slutade i alla fall med att jag ringde mamma och grät över hur ont det gjorde, så fick vara hemma igår och var nära på att åka till akuten för det kändes som om någon hela tiden högg mig i nacken och axeln med en kniv. Fick i alla fall vara hemma idag också, har haft ont i över 26 timmar nu ;/ Men det är bättre idag, men har ingen aning om vad det är, säkerligen något som ligger i kläm, usch och fy. Så jag lever på tabletter och en salva som jag måste smörja in nacken och axeln med. Men jag sover så himla dåligt också, kan bara ligga på en sida. Jag kan inte stödja mig på min högra arm och att vrida mycket på huvudet - det är inte ens något att tala om! Usch usch usch. Så mina planer har gått i kras pga det här, skulle ha tränat igår och idag skulle det ha blivit utgång plus att jag verkligen hade behövt varit i skolan pga spanskaprojektet. Men men.. finns inget att göra åt det. Hoppas på att det är ännu bättre imorgon, för detta är verkligen inte skoj.
Så där..
nu har jag slutat att gnälla och tycka synd om mig själv ;D Haha!

---

Nepp, nu ska jag nog krypa ned i soffan, med glass - Ben och Jerry's (kärlek!!) och titta på desperate housewives. :) Ha det bra!
ben och jerry's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: