oncontextmenu="return false"

Hey.. you're smiling again

Herregud, vilken onödig dag! =/ Började med att jag klev upp för att göra mig iordning till skolan och jag var så himla sjukt trött idag! Värsta på länge. Sen går jag iaf till skolan, kommer dit och får veta att I-valet är inställt. Jaha, va roligt. Då har jag ingenting att göra från 8.50 - 13.55, gud så härligt. =/ Men men, orkade inte gå hem, för då skulle jag säkerligen bara sova bort timmarna, så jag fördrev tiden tillsammans med anna, annie, dennis och stefan. Vi gick till coop, köpte lite att äta. Gick sedan tillbaka till skolan, tittade på dansuppvisning, två gånger faktiskt ;> Grymt duktiga! Sedan gick jag och annie ner på stan, jag köpte en tröja och hittade ett par skor som föll mig i smaken men som ej köptes. Kanske imorgon? Ääh, får se. Gick tillbaka till skolan, gjorde absolut ingenting de sista timmarna. Hade sedan matte och sen religion. Skulle egentligen haft samhällskunskap sista timmen, men den var inställd den också. Vilket ändå var skönt, sluta tidigare tackar jag aldrig nej till!

Kom hem för cirka 1 timme sedan och nu är jag hungrig, så jag väntar på mat. Ikväll är det Men in trees, Top Model och Lustgården som gäller! Myysigt :)

Och jises vad jag älskar detta väder, kan inte sluta säga det! Love it, love it, love it


Follow me and I'll take you somewhere lighter than you've been.
Come with me. I won't let you fall apart, not again.
And it's been so long, just barely holding on.
We're coming out strong!

Kommentarer
Postat av: amanda

Kul att du kom och kikade på oss! Alltid roligt med lite respons! :)

2007-03-14 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: