oncontextmenu="return false"

i remember

Gårdagen var lite rolig den ;> Jag har länge, i flera år, velat pierca naveln. Men de har aldrig blivit av, sen nu på senaste tiden har jag och annie pratat om det. Och igår skulle vi gå ner och kolla lite priser och så. Och vipps, så låg vi där båda två beredda att pierca naveln ;> Snacka om impulsköp ;) Blev ruggit snyggt i alla fall! :) Sen igår på kvällen tränade jag lite med annie och malin, skönt skönt.
Idag ska vi fira min mammas kille, egentligen fyller han år imorgon, men då ska mamma och han åka iväg på nånting, så vi får fira idag :) Sen runt kl. 18 ikväll ska jag iväg till annie för att ha tjejkväll med alla brudar, käka gott och dricka. Hääärligt.
Imorgon ska jag in till sthlm på dagen och på kvällen blir det utgång på mobergs :) Kommer bli roligt det, wie.

Nerru, snart kommer det massvis med folk och såklart mina kära brorsbarn, mys. Så jag måste börja göra mig iordning nu, har inte orkat tidigare, lat som jag är! ;D Har tittat på desperate housewives istället. :)

btw, GRATTIS JOHANNA, min hjältinna :)


Själva livet står och skrattar åt din väntan på mirakel, idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: