oncontextmenu="return false"

It's all for the best? of course it is

Jag är helt kär i detta väder! Vill nästan aldrig vara inne, gosh!
Sitta ute i solen hela tiden är bara så jäkla underbart. Kärlek på hög nivå!
image53

I tisdags köptes det 2 par skor. Underbart, behövdes faktiskt.. eller njae, kanske inte egentligen. Men äh! ;D Vårskor behövs alltid. Inventeringen av kappahl på kvällen gick dunderbra, kom hem vid tolv på natten typ och då var jag minsann trött.

igårmorse hoppade jag över kommunikationen på morgonen och tog en sovmorgon istället ;> Gick sedan till skolan runt 11 och käkade lunch med Annie och co. Myys. Sedan satt vi ute i solen i flera timmar och försökte plugga lite religion. Sen hade vi matte, och sedan religionprov - gick väl så där på provet antar jag, får se! Och sist hade vi samhällskunskap, yepp yepp. For sedan hem och bara chillade i det älskvärda vädret - mums!

Idag gick jag till skolan och hade tema i 2 timmar, sedan gick jag hem vid 11, orkade inte riktigt ha spanska, så skippade den. Kom hem och käkade lunch, var hemma ett tag, pratstund med jonas osv, och sedan gick jag, lollo och annie ner på stan. Kom precis hem nu och det köptes lite saker (ovanligt? nej) Köpte 2 topar och lite underkläder. Lovely! Hittade också en väska som troligtvis kommer köpas nästa vecka ;> Wie, älskar den!

Ikväll ska klassen på teater på dramatern - "Dödsdansen". Eftersom vi håller på med realismen just nu på svenskan och temat. Den har fått ruggit bra recensioner, så det ska bli skoj. :) Men den är lång: 3timmar+paus. Gosh, och stolarna på dramatern är ju ganska obekväma, men hey! det överlever vi :) Men jag och några styckna ska åka in till stan lite tidigare och käka :) Mums! Sen börjar teatern 19.00, så är hemma ganska sent. Jag lär ju vara ganska trött imorgon, men men ;>
annie-men pernilla, du lyssnar aldrig på mig!
*jag vänder mig mot lollo*
jag-va, vad sa hon? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: