oncontextmenu="return false"

It's how it's always been

Den här dagen tänkte jag bara sova ut och sedan chilla i det härliga vädret.
image48Men det blev inte riktigt så, fick vara barnvakt åt Leo i typ 2 timmar, så sova ut fick jag väl direkt inte. Även fast jag var ganska så pigg när jag vaknade eftersom solen lyste in i rummet! =) Mys. Sen ringde i alla fall Annie och ville gå ned på stan med mig. Hittade väl direkt inget särskilt, förutom en tröja som jag kanske köper imorgon på lunchen. Får se! :) Kom hem för inte så längesedan och nu ska jag nog bara ta det lungt resten av kvällen. Blir pizza till middag också, mums mums. :)

What's mine is yours to leave or take.
What's mine is yours to make your own.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: