oncontextmenu="return false"

remember what we did... and smile

Torsdagen var jättemys med brudarna. Gosh, man kan aldrig sluta tycka om dem!=) Jag måste ju säga att vi var riktigt duktiga på spelet "rappakalja" ;D Haha fyfan, fick några klockrena förklaringar och ganska så... korkade ;D Älskvärt iaf!

Gårdagen började med att åka in till sthlm med annie&lollo, gick runt lite, köpte inget särskilt direkt, ett linne och så. Käkade på donken och sen åkte vi hem. :) Sen senare på kvällen kom Jossan till mig, förkrökade lite och sen bar det av till mobergs runt 23. Och herregud vad roligt jag hade det, så mycket härligt folk. Gosh :)
Men
var du tvungen att vara där? Allt blev fel och det kändes som om jag inte ville släppa taget om dig igen. Och med lite för mycket alkohol i kroppen var din parfym det enda jag verkligen ville känna. Varför var jag tvungen att säga att jag saknar dig? Visst, du sa att du saknar mig också. Men... fan.

Idag har jag bara slappat, somnade 5 imorse och har inte sovit så jättemycket. Och småbakis är jag också, blev som sagt lite för mycket igår. Men man mår väl som man förtjänar antar jag!
Kvällen kommer bestå av onyttig mat, desperate housewives och telefonsamtal. Great!

Sometimes you hold so tight, it slips right through your hands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: