oncontextmenu="return false"

she's nobodys angel

dagens låt: how to save a life.
dagens bästa: att mina vänner alltid är så himla bra + ditt sms
dagens skratt: skrattar nästan hela tiden, men skrattattacken med annie på kommunikationen var oslagbar!
dagens mående: i feel great!
dagens tips: om du gör det du alltid har gjort, kommer du att få det du alltid har fått.


Så var det måndag, igen. Veckorna går iofs väldigt snabbt nuförtiden, men just på måndagen så känns det som en evighet tills det är helg igen! Men som tur är så har jag ju distansdagar på tisdagar :) Räddaren i nöden i vissa lägen!
Denna dag har i alla fall varit helt OK, man är ju glad att man har härliga vänner som förgyller ens dagar! Hade iaf samhällskunskap först, sedan matte, lunch, engelska, spanska (fast på spanskan var det grupparbete och vi är typ klara, så) och sen sist kommunikation. Sen var det bara att gå hem och börja laga mat, även om orken till det verkligen inte fanns, men men.. Gott blev det i alla fall och det är ju bra det, eftersom matlagning kanske inte är en av mina starkaste sidor ;>
Ikväll ska jag försöka städa lite grann och sen blir det nog bara att slappa. Skulle egentligen vilja träna, men får vänta med det ett par dagar, tills nacken känns bra igen.
Undrar om man kanske ska nätshoppa lite grann? Var ganska längesen jag gjorde det faktiskt. Vet i alla fall att det finns ton med kläder etc som jag vill ha ;D

Ne, ska kanske börja städa lite nu. HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: