oncontextmenu="return false"

sunshine everywhere

Gårdagen var toppen och pjäsen var verkligen helt okej! Väääldigt lång, men man överlevde. Satt ju brevid två av mina favoritgrabbar, yepp, då kan det inte bli bättre! Fast under första akten blev jag så himla trött så jag trodde att jag skulle somna faktiskt, haha! Men jag blev pigg sen under pausen, vilket var skönt det. Pjäsen slutade runt 23, och vi missade tyvärr bussen hem. Så vi fick vänta ca en halvtimme till nästa buss som gick vid 23.40, kallt att vänta men hade fruktantsvärt roligt ändå ;D men det var riktigt mysigt att få sätta sig på bussen sen. Första kvarten av bussresan var jag riktigt trött, men men, sen kom jag igång och blev pigg. Så med ipoden i högsta hugget så satt jag och dansade&sjöng för mina kära klasskamrater. Jag var iaf den enda i den bussen som partade ;> haha! Tråkigt nog! Men några fler kom igång sen tillslut, greeeat. Sen kom jag hem vid 1, och somnade kanske innan 2.

Sen imorse var det tamefan inte mysigt att gå upp vill jag lova! Trött som attan! Men det var bara att försöka pallra sig upp. Hade idrott som första lektion, halva klassen var där typ? haha! Vi körde iaf plintfotboll, lite teori och sen innebandy. Skoj som sjutton var det. Sen var det spanska, lunch, tema och engelska. Och var enda liten minut som jag har haft över, då har jag suttit ute i solen med världens skönaste människor. Älskar det.

Ikväll blir det chill för hela slanten, jag är så förbannat trött och har ont i huvudet. Så jag ska kika på film, prata i telefon, äta onyttigt och sedan sova! Måste vara pigg till imorgon - annie och jag ska in till sthlm för att shoppa upp lite cash, gud så underbart! Det som står överst på min lista just nu är parfym, vilket jag egentligen inte behöver, har så pass många, men är sugen på nån ny doft. :) Får se vad som köps! Sen om jag känner mig själv rätt kommer det köpas mycket mer ;> Nice.

Time for movie, adjöken fröken!


Annie, Lovisa, Stefan, Dennis, Lännis, Carro, Johan, Gustaf, Amanda, Jonte och Anna.
Ni anar inte hur mycket ni förgyller mina dagar! Helskotta vad man tycker om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: