oncontextmenu="return false"

take a breath, just take a seat

Nu har jag börjat vänja mig med hellugg och det känns ganska bra faktiskt! :) Och på Amandas begäran så ska jag så småningom ta en bild, så att ni får se! :) Får fixa det någon gång de närmaste dagarna.

Dagen idag startade med att Annie ringde och väckte mig, like always ;> Bestämde att vi skulle ses lite senare och jag satte mig i soffan, kikade på mtv och åt frulle. :) Gjorde mig sedan iordning och drog för att träffa den tösen :) Fick träffa Gustaf en stund också, charmigaste killen ever :) Hittade två linnen på stan, jättebilligt! Love it.
Kom sen hem, chillade en liten stund och åkte sen med mamma och handlade. :) Övningskörde lite också, måste verkligen ta tag i det här nu! Kom igen nu, Pernilla.
Kom hem för inte så längesen. Börjar bli lite smått hungrig faktiskt, men får nog vänta på mat ett tag till. Jaja. Kvällen kommer nog bestå av att plugga lite grann (förhoppningsvis?) och sen är det Top Model och Lustgården! How lovely.

Beställde lite saker från H&M igår, de har ju fått in massa nytt och fint! :) Det blev bl.a underkläder, tunika, halsband, scarf, klänning, tröja & skärp :) Känns bra det!

Lännis-darling fyller 18 år idag hon! :) GRATTIS VÄNNEN! Utgång på fredag förhoppningsvis :)

Ne, nu ska jag nog gå och göra något annat faktiskt. Vi hörs, ha det bra!

As the spring in it's bloom,
the summer stars and the moon.
Come and dance with me, my love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: