oncontextmenu="return false"

to find a place to stand, instead of walking away

Oj, det var riktigt längesen jag skrev. Men jag har varit sjuk sen i onsdags/torsdags :(
Har haft riktigt hög feber (vilket jag nästan aldrig har när jag är sjuk), huvudvärk, snuvig, hemsk hemsk hosta etc. Har inte varit roligt för 5 öre! Är hemma från skolan idag också, men mår betydligt mycket bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna i alla fall. Så helgen har tråkigt nog bara bestått av sömn, filmtittande, knapra alvedon och prata i telefon. Men snart är jag fit for fight igen! :)
image49

Imorgon är det distansdag, har väl lite saker att fixa eftersom jag varit borta från skolan och sen ska jag ner på stan och klippa mig också. Nice nice. Sen på onsdag har vi resursdag, wie wie wie. Riktigt härligt det vill jag lova! Och då blir det kanske att träna på kvällen? Om kroppen tillåter det vill säga, hoppas!

Har suttit nu och nätshoppat lite, men gosh.. jag hittar ju så mycket som jag vill ha! Kan inte riktigt bestämma mig, beslutångest big time! Ääh. Löser sig :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: