oncontextmenu="return false"

when we open the doors

Well.. lovet är slut och tillbaka till skolan. Fast jag är ruggit nöjd över lovet, det måste jag säga. :) Men det var minsann inte trevligt att kliva upp imorse, trött som man var.. usch&fy! Dagen gick väl ganska så segt, men ändå var den helt okej faktiskt. Fick ju träffa alla härliga människor =) Nya I-valet började idag också, verkar riktigt skoj och klassen är väl inte fy skam den heller!
Slutade i alla fall runt halv fem, begav mig hem pch packade träningskläder. Drog sedan för att träffa Annie, för att käka lite och för att senare dra och träna tillsammans.
Kom hem för inte så värst längesen, har precis kommit ut ur duschen och hej vad trött jag är nu! Var ett riktigt nice pass det där. Ska nog alldeles strax slänga mig framför soffan, äta lite grann och titta på desperate housewives och sedan prison break! Oooh.. how great!
Imorgon på distansdagen borde man kanske plugga lite... har lite läxor att göra, men dum som jag är så glömde jag spanskaböckerna ; / Attans! Aja, det får fixas på onsdag helt enkelt.

Over and out!

She can not brake a promise that she have never made..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: