oncontextmenu="return false"

You line up the world to find

Igår var toppen toppen toppen toppen!!
Slutade skolan runt halv fem, drog hem och käka. Sedan kom Lännis till mig runt 18.30, började göra oss iordning osv osv :) Tiden gick och runt 20.15 drog vi ned till busstationen för att möta Alex, för att sedan dra till Viktor och förfesta med massa folk. Sen runt 22.30 åkte vi upp till Mobergs, great great.
Kan säga att kvällen var helt stört bra! En sån händelserik kväll och definitivt roligaste på länge. Smockfullt med människor och jag har inte dansat så mycket på så länge! Träffade lite gamla klasskamrater som jag inte har sett på länge, alltid lika skoj det! :) Kom väl hem lite innan 3 skulle jag tro, och då käkade jag lite + ringde A & P. Gårdagen var definitivt minnesvärd! Tack alla underbara människor.
Och nästa helg fyller Stefan 18 år, blir utgång då också. :) Wie.



Idag har jag sovit, sedan umgåtts med Annie och Lollo, skvallrat om gårdagen för dem ;> Plus att vi var på stan en liten kortis, hittade en tröja. Älskar den!
Ikväll ska jag bara ta det lungt tror jag, äta lite onyttigt och kika på film. :) Seg som man är så orkar jag inte göra något annat vettigt ;D Men men!
Ha det bra, puss!

There are certain people
you just keep coming back to.

She is right in front of you,
you begin to wonder;
could you find a better
one compared to her?


Kommentarer
Postat av: Erica

Färgen är jättefin :) Tänk sen när man är solbränd och fräsch :) Önskar dock att den vore LITE kortare.

2007-03-24 @ 20:29:25
Postat av: amanda

Luggen passade ju dig super! :)

2007-03-25 @ 00:28:33
Postat av: Erica

Ah det är den. Riktigt fin :)

2007-03-25 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: