oncontextmenu="return false"

You'll understand

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Knacka först. Tryck sen ned handtaget. Hoppas hon inte säger någonting."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En skrivare.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Desperate Housewives
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.58 (RÄTT HADE JAG OCKSÅ! gud va bra jag är:)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Låten look after you med The Fray, tvn i vardagsrummet och mamma som pratar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var ute för cirka 3 timmar sedan, var med Anniepannie.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Ääh det minns jag inte.
8. Vad har du på dig?
Mörkblåa mjuksbyxor, svart linne och brun polotröja.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Hmm.. gjorde jag säkert, men inget jag minns iaf.
10. När skrattade du senast?
Vid middagen för ungefär en halvtimme sedan, åt mamma.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Väldans många tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Har jag säkert.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Trevligt när man har lite små trist.
14. Vilken var den senaste film du såg?
"Taking lives"
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Tonvis med kläder, skor, smycken och väskor!
16. Tycker du om att dansa?
Älskar det!
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Sebastian och.. hmm.. jag har för många tjejnamn som favoriter, kan nog inte riktigt bestämma mig faktiskt
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: