oncontextmenu="return false"

16.40

Blev inte ålandsbåten igår, blir nån annan helg. Utan jag drog till Fredrik, en av mina brorsor, han hade lite vänner hos sig och det blev tacos och dricka. Hur mysigt som helst. Så hemskt roligt att träffa hans vänner, var längesen, jag har ju växt upp med dom grabbarna för sjutton! ;> Senare under kvällen körde vi TP, två och två. Carro och jag var så hemskt dåliga i början! Herregud.. Men sen tog det minsann fart och vid 1 på natten, efter flera timmars spelande, så visade det sig att vinnarna blev vi! :) Vid halv två tog jag en taxi hem, pratade i telefon och somnade på 2 sekunder.

Imorse vaknade jag vid 10, pigg som attan och såg att det var riktigt fint väder ute! Så jag käkade frukost och slängde sedan på mig bikinin och gick ut för att sola. Låg där ute i cirka 2 timmar, sen tröttnade jag lite så gick in för en stund. Sen ut igen för att sola i cirka 1½ timme. Så färg har jag minsann fått!

Men nu börjar jag bli hungrig =/ Och mamma kommer inte hem förrän cirka 18.30, och hon skulle ta med sig mat. Såå.. det är väl bara att vänta I guess! Får väl plugga spanska tills hon kommer, har prov imorgon :( Får väl se hur det går.

image80 image81 image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: