oncontextmenu="return false"

come what may

Lördagen var supermysig. Ja, det var den verkligen :) Tack vänner!
Söndagen spenderades genom att jag blev väckt kl. 10 av min käre bror som ringer. Var barnvakt åt Oliver och Leo från cirka 11-16. Mina allt för söta busfrön, love.

image91image92

Ny vecka igen då.. Suck. Började dagen med att äta havregrynsgröt iaf, har börjat med det nu på morgonen, är sjukt stolt över det ;p För jag håller mig verkligen mätt länge! Mums. Sen iväg till skolan, hade samhällskunskap, men det var någon tant som snackade om könssjukdomar för vår klass. Hon berättade så ingående och fy bubblans, det var inte alls roligt att lyssna på.. var så äckligt! Kanske bra att få höra, men jag säger som Annie - hon verkade hata sex och pratade bara negativt om det ;>
Sen var det matte, hade redovisning.. men jag&annie skrattade bort hela den redovisningen och det var inte ens roligt nu när man tänker efter. Haha, men då var det verkligen det. "Annat.." haha sjukt.
Sen var det lunch. Sen engelska och sen spanska.. men njaee.. inte spanska, det pallades inte. Så jag och Annie fixade klart vår reodvisning till kommunikation. Blir nog bra det.
Sen kom jag väl hem runt halv tre, chillade.. Somnade i soffan vid 18, vaknade lite över 19. Och jag&Annie som skulle träna klockan 19, haha, men hon hade också somnade, sweet.
Liiite duktig har jag varit idag också, yepp! Jag har gjort lite plugg som har legat och släpat. Lite kommunikationsuppgifter, stolt jag är nu. ;>

Nerru, nu blir det telefon med käraste A. :)
Tack&hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: