oncontextmenu="return false"

Dagens

dagens låt: Hinder-get stoned
dagens ord: Cute
dagens frisyr: Rakt. Ton med hårspray.
dagens smink: Det vanliga. Foundation, mascara, eyeliner och rouge
dagens händelse: Dig.
dagens planer: Försöka sova tidigt. Rättare sagt snart..
dagens vill ha: Kläder. Köp-begäret har bara ökat när jag har suttit och kikat på massa hemsidor.. GAH!
dagens mening: "Ni är inte normala för fem öre" - När Johan&Lollo håll på och fånade sig i 6492 timmar, gjorde massa ljud och var bara allmänt knäppa ;D
dagens saknad: Dig.
dagens drog: Musik.
dagens tråkigaste: Att jag har varit så sjuuuukt trött.
dagens roligaste: Emelie. Och att vi inte hade nått språk, lovely!
dagens finaste: Du.. såklart. ♥
dagens sötaste: Emelie.
dagens idé: Oj.. har väl inte haft nån idé idag kanske. Eller jo, att dra in och shoppa på onsdag kanske!
dagens måste: Soooooova.
dagens dricka: Hmmm.. vatten.
dagens köp: Fika.
dagens telefonsamtal: A.
dagens sms: Jossan.
dagens mat: Frulle - yoghurt & grejjer. Lunch - pyttipanna. Fika - bulle & grejjer. Middag - fisk och potatismos.
dagens skratt: När jag nästan grät av skratt varje gång jag kollade på Lollo.. Eller när hon sa något. Ja, jag var väldigt övertrött och hon tyckte jag var tokig. Sweet.
dagens sjukt: Äsch. Ingen aning.
dagens kärlek: till mina underbara vänner, och till mamsen som städade mitt rum idag! Gah. Thanks.
dagens mående: Med ett leende på läpparna, jo, bra.
dagens tips: Enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: