oncontextmenu="return false"

En bra dag. Riktigt bra dag.

image89
Godmorgon.
Eller ja, morgon och morgon.. vaknade för cirka 1½ timme sedan. Eller ja, emelie ringde och väckte mig. Så morgon är det nog direkt inte längre. Men idag känns det som en riktigt bra idag i alla fall. Humöret är på topp! Och idag är det sol, men det blåser massvis. Jag som gärna skulle vilja ligga ute och sola, mjo vi får väl se.
Mamma är nu och hämtar mina två busfrön på dagis, Oliver och Leo. Så det blir nog att spela lite tennis med Oliver, det är vi grymma på. Absolut.
Sen vid halv tre ska jag träffa Emelie, ska bli myysigt. Komma ikapp i varandras liv igen, för det behövs, ja, det behövs verkligen.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig fin, yepp.
Ha en bra dag! För det ska jag verkligen ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: