oncontextmenu="return false"

Fredag

Dagen började med idrott, inte ens halva klassen var där? Vi var högst 9 personer, haha. Vi körde fotboll och vi var så härligt dåliga ;D Men hey! Vi hade grymt roligt i alla fall.
Sen var det spanska.. och jaa.. jag fördrev nog den lektionen genom att fråga Carro "slutar vi snart?" var femte minut. Det kanske förklarar hur roligt jag hade det?
Sen var det lunch och tammefan inte gott, så jag&lollo drog ned på stan och lunchade istället. Mmmm, mums. Vi skyndade oss in på H&M en sväng också. Hittade ett linne och ett halsband, helnöjd! Ibland är impulsköp så grymt bra.
Sen var det dags för tema, förberedde vår teater, hahah den kommer bli helgrym. Ohja.

Ikväll blir det utgång för hela slanten. Och inte har jag något problem med vad jag ska ha på mig (vilket jag alltid annars har, men vilken tjej har inte det?) eftersom jag tänkte ha linnet och halsbandet jag köpte idag! :) och ett par jeans. Great ju. Slippa den ångesten och alla omprovningar.

Ska möta Lännis Flygis runt 18, så ska vi handla lite käk. Sen hem till mig och laga middag. Mysigt. Sen senare ikväll blir det då Mobergs, yepp.

Nesh.. ska nog strax hoppa in i duschen och sen fixa med lite saker :)
Ha en bra fredag!
image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: