oncontextmenu="return false"

get blue

Dagen började med Tema.. och så skulle vi skriva en varsin kärleksdikt på cirka 1½ timme, som vi sedan skulle sätta upp i korridoren. I början hade jag lite småpanik, svårt att pressa fram en dikt bara så där.. men hey, det blev i alla fall en dikt och jag är väl halvnöjd. Lite pinsamt att alla kan läsa den iofs.
Sen hade vi lunch, sen chillade jag sönder tillsammans med Emelie & Anna. Drack Ramlösa-granatäpple<3 (ny favorit!) och myste i solen.
Sen spanska, och gaaaah.. jag är så glad att det bara är 5 lektioner kvar av spanskan OCH SEN ÄR DEN SLUT FÖR GOTT! Hallelulja!!
Slutade dagen 13.20, skönt.

Sen nu sitter jag här, suttit ute en stund och pratat med min käre bror. Och så käkade jag nån himla spindelmannen-glass som jag hittade i frysen, som mamma hade köpt till Oliver (som avgudar spindelmannen) och inte visste jag att man blir TOTALT blå om tungan av den glassen =/.. så nu sitter jag här med världens blåaste tunga. Snyggt? Mjo självklart >_<

jag- undrar om man blir blå på tungan av den här glassen :S skulle inte förvåna mig om det var en sån glass
brorsan- få se då..
*jag sträcker ut tungan*
brorsan- HAHAH fyfan hur det ser ut, tungan är äckligt blå
jag- neeee? :(
brorsan- sen stod det ju faktiskt "GET BLUE" på paketet, med jättestor text och är man smart så kan man ju lägga ihop 1+1
jag- fan då.


Men jisses vad varmt och skönt det är ute, mmmm. Undrar om man ska slänga på sig bikinin och sen gå ut och sola lite? Får väl se.. :)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: