oncontextmenu="return false"

I miss you, you know.

Jag vaknade inatt runt 1 av att mobilen vibrerade och lyste för fullt. Kikade vem som ringde.. A. Men jag la tillbaka mobilden, vände på huvudet och stängde ögonen. Mobilen tystnade, men åter och åter igen vibrerade den.. Tillslut var det runt 5-6 missade samtal. Men jag bara låg där, blundade hårt och låtsades inte höra. Blev saknaden för jobbig, A? Bra.. Insåg du ditt misstag? Don't know.
Påväg hem från skolan, kikade på mobilen, 2 missade samtal.. A igen.
Satt här hemma, mobilen började ringa för fullt.. A.
Men jag svarar denna gång...och hör en röst viska: jag älskar dig.




Klev upp med trötta ögon idag. Hade så gärna velat ligga kvar där i värmen, men icke sa nicke. Kom iväg till skolan iaf, hade samhällskunskap, matte, lunch och engelska. Sen skulle vi egentligen ha spanska, men inte det inte! Magdalena var inte där. Tackar jag gudarna för! Så jag chillade runt med Emelie, mys. Fikade lite i caféterian, like always. Mötte dig.. och ja, vad ska man säga.. you look great. Eller nått. Skit samma. Hade sedan kommunikation, lyssnade på 3 redovisingar och sen fick vi gå. Slutade 1h och 10 min tidigare, me like.

Ikväll
ska jag bara ta det lungt, ta igen de timmar som sömnen inte har fått. Kanske är jag duktig och pluggar något? Borde göra den där analysen.. fast njaa. Eller så drar jag och tränar? Time will tell.

Imorgon
har jag ju egentligen distansdag, men vi ska ha nationella i engelska, läs&hör. Så.. Men efter det runt 11.15, så ska jag nog ner på stan med Emelie.. om det inte regnar som det har gjort idag till och från.
Sen på onsdag har vi resursdag! Men jag har egentligen så särskilt mkt att plugga på.. så blir kanske en sväng in till sthlm med Emelie, beror på vädret det också.. Ge mig sol?
Sen är man ju ledig torsdag&fredag. Hej vad skönt med sån himla kort vecka! Gå i skolan bara 1½ dag typ. Great det.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: