oncontextmenu="return false"

i still remember

Morgonen började med trötta ögon och allt för många tankar som innehöll dig. Gick till skolan och hade nationella i engelska B, uppsats. Det gick helt okej, hoppas på det bästa! Sen hade vi spanska, lunch och sen tema, vilket var ganska roligt. Vi diskuterade olika kärleksfrågor, eftersom vi just nu håller på med kärlek som tema, och när vi alla då satt där och diskuterade och jag sa exakt vad jag tyckte på vissa punkter, så när jag väl stängde munnen så insåg jag att det jag precis hade sagt stämde så väl in på dig och mig. Jag tittade på Annie och hon förstod precis.... Sen hade vi engelska och det var redovisning och det gick verkligen inte bra! =/ Men men, det är såååå skönt att äntligen kunna få släppa det grupparbetet nu, att det är slut! JA JA JA. Har varit det värsta grupparbetet på länge, fy! 2 av 4 jobbade och resten sket i det totalt. Ja, så härligt. Not. Plus att det var suuuupersvårt. Men nu är det över and thank god for that!
Sen bar det hem, lämnade lite saker osv. Sen drog jag och fikade bort timmar med min käraste Annie. Finns det nån bättre än henne? Omöjligt.

Ikväll ska jag ta det lungt, behöver en sån kväll nu känner jag. Ska strax kika på "John Tucker Most Die" och äta glass med varma hallon - favorit!

Imorgon ska jag troligtvis åka ålandsbåten, får se hur det nu blir!


You took your coat off and stood in the rain. You're always crazy like that.
I watched from my window, always felt I was outside looking in.
You were always the mysterious one with dark eyes and careless hair.
You were ashionably sensitive, but too cool to care. You stood in my doorway,
you got nothing to say besides some comment on the weather.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: