oncontextmenu="return false"

like a fairytale, where it works out in the end

Längesen jag skrev. Men har legat i sängen och soffan sen i söndagskväll och haft riktigt riktigt ont i magen. Har inte kunnat sovit eller ätit, förjävligt. Värsta magonten jag varit med om iaf! Mamsen har tryckt i mig massa tabletter och grejjer, men ingenting har hjälpt. Gah. Men idag känns det lite bättre, kan äta lite utan att magen skriker av ännu mer smärta. Men lite svårt att andas har jag också ; / Knas. Tröttsamt. Men samtalet med A igår muntrade upp mig och gjorde mig lite piggare. Älskar honom till tusen.
Har precis kikat på "The Guardian", grät en liten skvätt till filmen, känslig som man är ;D Men den var bra, yeppyepp.
Måste till skolan imorgon eftersom jag har nationella i matte B i 4 timmar. Ja, det känns ju jätteunderbart.. not. Hoppas verkligen att magen mår som jag vill då!
Sen har jag tusen saker till som jag borde plugga på, herregud. Och sure, nu när jag är sjuk så har jag massa tid, men energin och orken ligger på noll. Så högen av skolarbeten får forsätta att växa tills jag är helt frisk.

Kan tiden gå lite fortare så att "Felicity" kan börja? Ja, jag börjar följa massvis med serier när jag är sjuk.. Men Felicity följde jag när det gick för flera år sedan, så det är lite skoj att se det igen. Undrar hur många timmar jag har ägnat dessa dagar på att glo på tv? För många.. men what else is there to do?
image85

Ska jag stanna kvar och forsätta kämpa?
Forsätta att tro att du är så jäkla mycket bättre än vad du har visat?
Eller är det nu man ska vända på klacken och g
å?

I keep telling myself, things can turn around with time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: