oncontextmenu="return false"

promise everything under the sun

Blev inge stan igår, så mitt köp-begär kvarstår. Men det lär nog fixas nästa vecka, med tanke på hur få dagar vi går i skolan. Skönt! Ne jag blev kvar hemma och spelade tennis med oliver, gryyymt.

Sen vid halv fyra drog jag mig nedåt mot parken för att möta upp Stefan, Annie och Jonte. Vi chillade sönder, pratade om allt möjligt och lirade fotboll. Slappt. Sen två timmar senare drog jag hemåt för att hämta lite grejjer, annie&jonte likaså och stefan drog till jobbet en snabbis för att fixa nått. Sen tog vi alla bussen till stefan, handlade käk på vägen och herregud vad dyrt det blev, haha, annie och jag fick en chock! ;D Anyway, kom hem till stefan vid kvart över sju, lagade mat och det blev ruggit gott! Det gjorde vi verkligen bra.

Sen chillade vi sönder ännu mer, med godis, chips, läsk, massa bra filmer och mycket skratt! Efter ett par filmer tog vi en promenad vid 1, jätteskönt att komma ut men gah vad jag frös sen! Händerna domnade bort. Kom in runt 2, slänger på en film till, men så ringer du och bara ska förstöra min kväll.. Så jag satt väl i en timme i Stefans rum och bråkade med A. How lovely. Iaf, vid 3 går vi alla och lägger oss. Men jag och stefan ligger i 4 timmar och snackar. Hur mysigt som helst! Sen vid sju, ja, då somnar vi äntligen. Och klockan ringer klockan halv tio, för stefan ska upp och jobba.. Och vi alla skulle ta bussen som gick runt kvart i elva. Hej, jag var äckligt trött...

Kom hem runt halv tolv, och jag är så trött så jag har ingen aning om vad jag har gjort de senaste timmarna ;D Haha. 2½ timmars sömn är way för lite för att min hjärna ska fungera, men men :) Och jag som måååste försöka plugga sen. Ja, jag är peppad till tusen! Not..

Men tack för igår vänner, ni är mina favoriter. You know it.

I can't pretend I won't think about you when I'm older, 'cause we never really had our closure..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: