oncontextmenu="return false"

she may believe you, but I never will

Promenad med Annie&Lollo igårkväll, mysigt like always. Sen runt kl. 00 blev det ännu en promenad, fast med Pontus. Kom hem runt 2 si så där. Sen sov jag sjuuukt många timmar, jag älskar det.

Och idag regnar det.. gah, kan det bli mer tråkigt? Vi hade tänkt att sitta i parken idag, grilla och dricka lite. Men nixpix, det tyckte inte vädret att vi skulle göra.. Så istället har vi bokat bord på resturang :) Härligt härligt. Lär nog bli great, fast kan det bli något annat än toppen med dessa personer? Oh no.

Imorgon måååste jag verkligen ta tag i min plugghög, fast orken och motivationen måste först och främst finnas.. Äsch. Vi får väl hoppas på det bästa. Det är ju inte långt kvar till sommarlovet nu.. så det vore ganska nice att bli klar med alla skolgrejjer så fort som möjligt.

Ne, nu blir det att prata i telefonen lite, innan jag ska fixa iordning mig :) Tjingeling!
Something sweet.

Kommentarer
Postat av: Erica

Den är köpt på Gina Tricot :) i kista. Där är iaf enda stället jag sett den på.. men den kanske finns på fler ställen :P

2007-05-21 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: