oncontextmenu="return false"

that time

Dagen började med Nationella i engelska, läs&hör. Och det gick.. äsch jag vet inte. Tankarna var någon helt annanstans. Men jag antar att det gick helt okej.
Efter det, runt 11.15, så skulle vi kika på 3:ornas redovisning av deras projektarbete. Var ganska intressant, men jag var så sjukt hungrig! Herregud... Sen 1 timme senare fick vi äntligen käka lunch. God lunch iaf, mums mums. Sen fick man gå tillbaka och kika på resten av redovisningarna om man ville, men det pallades inte. Så jag, lollo och annie drog ned till landkrabbad och fikade en stund. Gick sedan en sväng på stan, men mitt köp-begär kvarstår än! Jag hittade inget särskilt :( Suuck.
Så nu sitter jag här hemma och är supertrött! Skulle kunna somna sittandes känns det som. =/

Imorgon ska jag umgås med Emelie. Längesen, riktigt riktigt riktigt längsen jag umgicks ensam med henne. Bara hon&jag - just like before..

Tjingeling.

I'll go ahead and pour myself a drink.
I really couldn't care less what you think.
Well, I don't have to listen now.
Live this day down. If I can't feel a thing,
you might as well save your goodbyes.
We can give this train wreck one last ride.
I'm gonna have to listen now. Live this day down.
If I don't make things right, I'll tell you one last time,
I don't wanna know it's over, so save your goodbye kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: